im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4

DZIEŃ 8

Nasz ostatni dzień na zielonej szkole upłynął nam na basenie, spacerach i ostatnich zakupach. Przed obiadem udaliśmy się na basen do ośrodka Zew Morza. Zabawa w wodzie dała nam dużo radości. O południu plany pokrzyżowała nam krótkotrwała burza i ulewa więc w tym czasie obejrzeliśmy film w sali kinowej. Po kolacji poszliśmy pożegnać się z morzem i kupić ostatnie pamiątki. Niektórzy z nas cieszyli się że już wkrótce przytula się do rodziców, inni żałowali że kończy się ten radosny wspólny czas. Niezależnie od nastrojów jutro wszyscy wracamy do domu pełni pięknych wrażeń!

IMG 20230622 WA0008

DZIEŃ 7

Siódmy dzień Zielonej Szkoły to kolejny dzień pełen atrakcji i pięknego słońca. Rano pograliśmy na boisku i pobawiliśmy się na placu zabaw, a następnie meleksami wyruszyliśmy na Rozewie, gdzie zwiedziliśmy latarnię morską. W drodze powrotnej do ośrodka powędrowaliśmy pięknym wąwozem o nazwie "Lisi Jar" i pospacerowaliśmy brzegiem morza. Po południu wybraliśmy się na gofry i plażę. Dzień zakończyliśmy ogniskiem z kiełbaskami.

20230620 123238 HDR

DZIEŃ 6

Nowy tydzień rozpoczęliśmy od wycieczki na Hel. Pogoda słoneczna sprzyjała rejsowi statkiem wokółwybrzeża miejscowości, następnie spacer na cypel oraz zdjęcie pod obeliskiem wskazującym na początekPolski. Spacer po molo w Juracie. Popołudniu plaża a wieczorem dyskoteka.

WhatsApp Image 2023 06 20 at 09.27.13 1

DZIEŃ 5

W niedzielę jak to w niedzielę było trochę spokojniej i leniwej. Z rana po śniadaniu poszliśmy na spacer po mieście  i lody.  Potem była msza w kościele. Po południu była plaża a wieczorem zawody sportowe i rozgrywki w dwa ognie. Kolejny udany dzień.

DZIEŃ 4

Kolejny dzień naszej nadmorskiej przygody rozpoczęliśmy od spotkania z Kaszubem. Pośpiewalismy, nauczylismy się alfabetu kaszubskiego, a niektórzy mieli okazję zagrać na niezwykłym instrumencie. Potem wzięliśmy udział w Olimpiadzie, znalazł się też czas na gry i zabawy na plaży. Wieczorem biesiadowaliśmy przy ognisku zajadając się pysznymi, własnoręcznie upieczonymi kiełbaskami.

20230617 095754

DZIEŃ 3

Trzeci dzień Zielonej Szkoły to całodzienna wycieczka do Gdyni. Rozpoczęliśmy od CentrumEksperyment, gdzie dzieci mogły wykonać ciekawe doświadczenia rozbudzające ich ciekawość z zakresufizyki połączoną ze wspaniałą zabawą. Następnie pojechaliśmy do centrum czyli na skwer Kościuszkigdzie pani przewodnik opowiadał o powstaniu Gdyni oraz różnymi informacjami z nią związanych.Kolejny punkt programu wycieczki to zwiedzanie Daru Pomorza z interesującymi ciekawostkami o tymstatku. Wycieczkę zakończyliśmy w Akwarium Gdyńskim czyli ogrodzie zoologicznym prezentującymfaunę i florę związaną ze środowiskiem wodnym. A po kolacji dyskietką.

WhatsApp Image 2023 06 17 at 10.20.57

DZIEŃ 2

Drugi dzień na Zielonej Szkole powital nas chmurami i deszczem. Potem na chwilę wyszło słońce i tak już było do końca dnia. Nie przeszkodziło nam to w plażowaniu i spacerach. Najpierw poszliśmy na lody i po pierwsze pamiątki, potem był seans filmowy a po południu konkurs na rzeźbę z piasku. Dzień skończyliśmy śpiewając szanty wraz z zespołem szantowym. Ciekawe co będzie jutro?!

IMG 20230615 172135970

DZIEŃ 1

Pierwszy dzień upłynął nam bardzo szybko. Rano, po śniadaniu wybraliśmy się na plażę, gdzie bawiliśmy się, budowaliśmy różności z piasku. Dla chętnych był też spacer brzegiem morza. Po południu odwiedziliśmy Kniewo i farmę strusi. Podziwialiśmy te niezwykłe ptaki, odwiedziliśmy mini zoo, wzięliśmy udział w animacjach, a także mieliśmy okazję spróbować jajecznicy ze strusiego jaja. To jednak nie koniec atrakcji, wieczorem czekał na nas plac zabaw i boisko...

IMG 20230614 161806448

Copyright © 2019. All Rights Reserved.